Fandom

encyklopedie Star Treku

Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 2

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Worlds of Star Trek Deep Space Nine 2.jpg
Autoři: Michael A. Martin, Andy Mangels a J. Noah Kym
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Worlds of DS9 #2
Vydáno: 2004
Stran: 384
Rok: 2376
Hvězdné datum: 53777.5 - 53785.4
Identifikátor: ISBN 0743483529

Protože román "Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 2" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Všechna federativní uskupení a každá říše si vymezují své hrdiny a své lotry. Z románů Unity, Spock's World, The Final Reflection a A Stitch in Time vyplývá, že nejvíce civilizací je úzce propojeno ve Star Trek: Deep Space Nine a nyní mohou být vnímány jako nikdy předtím ... S příběhy jak veřejnými tak osobními, přemítavými nebo prorockými, děsivě důvěrnými i zcela nepřátelskými.
TRILL: Planetu obývají lidé s tajemstvím. Po staletí ukrývali svoji skutečnou přirozenost, aby ochránili malou populaci prakticky nesmrtelných symbiontů. S nimi žilo několik privilegovaných trillů ve spojení těl, mysli i duše. Tito lidé, uchovávající vzpomínky, byli považováni za posvátné, přestože popírali vlastní minulost. Ezri Dax musí, nyní uprostřed víru skandálů, obvinění, a rostoucích občanských nepokojů, proniknout staletími lží a podvodů, a znovuobjevit to, co by nikdy nemělo být zapomenuto.
BAJOR: Líbánky jsou za námi. Skutečná povinnost, po euforii spojení Bajoru s Federací, na vytvoření unie byla zahájena. Ale i ve světě, kde se prolíná politika s náboženstvím, protichůdné role Bajoru v mezihvězdné aréně rozděluje vedení planety. Kira Nerys, nově jmenovaná do funkce kapitána, bude muset udat směr skupině důstojníků Hvězdné flotily. První ministr Asarem provede smělý posun, aby definoval postavení Bajoru k Federaci. Benjamin Sisko se zatím připravuje na budoucnost, o které doposud ví jen on sám.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Světy ve Star Treku: Deep Space Nine, 2. díl".

Předchozí DS9 román (s dějem po seriálu):
Worlds of DS9 - #1: Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 1
Romány
Pocket DS9
Worlds of DS9
Následující DS9 román (s dějem po seriálu):
Předchozí román z řady Worlds of DS9:
Následující román z řady Worlds of DS9:
#3: Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 3

V síti Wikia

Náhodná Wiki