Fandom

encyklopedie Star Treku

Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 1

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Worlds of Star Trek Deep Space Nine 1.jpg
Autoři: Una McCormack a Heather Jarman
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Worlds of DS9 #1
Vydáno: 2004
Stran: 384
Rok: 2376
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743483510

Protože román "Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 1" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Všechna federativní uskupení a každá říše si vymezují své hrdiny a své lotry. Z románů Unity, Spock's World, The Final Reflection a A Stitch in Time vyplývá, že nejvíce civilizací je úzce propojeno ve Star Trek: Deep Space Nine a nyní mohou být vnímány jako nikdy předtím ... S příběhy jak veřejnými tak osobními, přemítavými tak prorockými, děsivě důvěrnými i zcela nepřátelskými.
CARDASSIE: Poslední svět zpustošeny ve válce s Dominionem je také posledním, který si Miles O'Brien vůbec kdy uměl představit spojený se svým životem. Zúčastňuje se obnovy infrastruktury Cardassie a jeho žena Keiko se zapojuje do planetární zemědělské obrody. Cardassie si ale razí cestu k obnově sama - z rodící se demokracie, podporované Elimem Garakem, k národnímu znovuobjevení vlastní duchovní minulosti. Není to však bez odporu, protože vnější snahy pomoci při obnově jejich civilizace se dostanou pod útok těch, kteří odmítají jakékoliv cizí vliv.
ANDOR: Neobvyklí a tajemní Andoriané, druh se čtyřmi pohlavími, se musí v předvečer velké oslavy jejich starodávné minulosti rozhodnout, jak moc jsou ochotni se obětovat, aby přežili. Biologická nutnost střetnout se s osobní etikou, kulturní závazek soupeří s láskou - a praporčík Thirishar ch'Thane se vrací domů, aby čelil důsledkům svého rozhodnutí, že se zřekl své planety, avšak utajovaný plán změní samotnou povahou jeho druhu.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Světy ve Star Treku: Deep Space Nine, 1. díl".

Předchozí DS9 román (s dějem po seriálu):
Unity
Romány
Pocket DS9
Worlds of DS9
Následující DS9 román (s dějem po seriálu):
Worlds of DS9 - #2: Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 2
Předchozí román z řady Worlds of DS9:
První
Následující román z řady Worlds of DS9:
#2: Worlds of Star Trek: Deep Space Nine, Volume 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki