Fandom

encyklopedie Star Treku

Warped

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Warped.jpg
Autor: K.W. Jeter
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Vydáno: 1995 (vázaná)
1996 (brožovaná)
Stran: 345
Rok: 2369
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671872524 (vázaná)
ISBN 0671852590 (brožovaná)
ISBN 0671567810 (brožovaná)

Protože román "Warped" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Politické napětí na Bajoru opět vzrůstá a není vyloučeno, že mezi různými frakcemi brzy vypukne otevřený konflikt. A k tomu každý, kdo žije na vesmírné stanici, je otřesen řadou vražd. Zatímco šéf bezpečnosti Odo vyšetřuje vraždy, zapojuje se komandér Sisko do boje s novou náboženskou frakcí, která plánuje převzít vládu nad Bajorem a donutit Federaci opustit Deep Space Nine.
Odo brzy vypátrá původce vražd: Bizarní a nebezpečný nový druh simulátorové technologie - technologie, která mění hráče na duševně nemocné zabijáky, mezi něž se též dostává Siskův syn, Jake. Jak se situace na Bajoru zhoršuje, Sisko se dozvídá, že politický konflikt a nové simulátory spolu souvisí. Obojí je dílem jediného nebezpečného muže s plánem, který ohrožuje samotnou strukturu reality.
Nebezpečí je hrozivější než vše, čemu Sisko doposud čelil. Aby ho porazil, musí vstoupit do samého srdce pokrouceného, zlého světa, který se nebezpečně skrývá v každém rohu a smrt může přijít v jakémkoliv okamžiku - a to vše se týká jeho nejbližších přátel a dokonce jeho syna.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Ve warpu".

Předchozí DS9 román (nečíslovaný):
První
Romány
Pocket DS9
Následující DS9 román (nečíslovaný):
Legends of the Ferengi
Předchozí DS9 román (číslovaný):
#27: A Stitch in Time

V síti Wikia

Náhodná Wiki