Fandom

encyklopedie Star Treku

Vyšší důstojník

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Vyšší důstojník patřil mezi vedoucí důstojníky posádky hvězdné lodi, hvězdné základny nebo vesmírné stanice. Podléhali pouze nejvyššímu velení (kapitánovi, případně velícímu důstojníkovi), kteří dennodenně rozhodovali o jejich zapojení do činnosti. Sami pak obvykle veleli podřízeným členům posádky, případně plnili uložení úkoly v oblasti své působnosti.

Pozemská Hvězdná flotilaEditovat

V pozemské Hvězdné flotile, kdy mnohdy byly na tento post omezené možnosti ve výběru vhodných členů, se zařazovali mezi vyšší důstojníky specificky talentovaní členové posádky z řad nižších důstojníků. Mezi takové například patřili:

Federační Hvězdná flotilaEditovat

Ve federační Hvězdné flotile se do řad vyšších důstojníku jmenovali důstojníci s hodností nejméně nadporučík (ale nebyl to omezující faktor). Mezi vyšší důstojníky patřily následující funkce:

Kapitán (Velící důstojník) mohl podle svého uvážení také mezi vyšší důstojníky zařadit další důstojníky. Tito důstojníci měli výsadní právo pobývat na můstku, zúčastňovat se porad vyšších důstojníku a poskytovat rady nebo doporučení velícímu důstojníkovi. Mezi ně je možné například zařadit.

V síti Wikia

Náhodná Wiki