Fandom

encyklopedie Star Treku

Vissian

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Drennik Veylo Spolurodič
Vissianský muž
Vissianská žena
Vissianský spolurodič
Písmo
Ukázka vissianského písma

Vissiané jsou humanoidní druh z planety Vissia v kvadrantu Alfa.

V roce 2153 se pozemská loď Enterprise setkala s vissianskou lodí, když obě studovali vesmírného hyperobra. V roce 2153 disponovali vissiané vyspělejší technologií, než byla ta pozemská. Vissiané však byli velmi vstřícní, a byli ochotni se o některé vědomosti podělit. Vissiany zase zaujala pozemská literatura a kinematografie.

Fyziologie Editovat

Vissiané jsou humanoidé podobní lidem. Na vnějších stranách očí však mají výrazné výběžky. Vissiané mají tři pohlaví; muže, ženu a třetí pohlaví, které nazývají prostě spolurodič.

Reprodukce Editovat

K reprodukci jsou potřeba jedinci všech tří pohlaví. Informace jsou nejasné, ale víme, že spolurodič se nejprve nějakým způsobem spojí se ženou, a předá jí jakýsi enzym. Poté se teprve může žena spojit s mužem a otěhotnět.

Spolurodič Editovat

Spolurodič je třetí vissianské pohlaví, které je potřeba k reprodukci muže a ženy. Ve vissianské populaci jsou jen asi 3% spolurodičů, což je podle vissianů optimální počet. Spolurodiče nemají mezi vissiany skoro žádná práva. Nemají jména, a vissiané jim nedovolí učit se číst nebo psát. Nemají ani žádnou volnost. Spolurodič je vždy přidělen páru, který chce zplodit dítě, a poté je zase přesunut k jiné rodině.

Vissiané Editovat

  • šéfinženýr

Klíčové epizody Editovat

(ENT: "Cogenitor")

V síti Wikia

Náhodná Wiki