Fandom

encyklopedie Star Treku

USS Malinche

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

USS Malinche
USS Malinche
Třída lodi: Excelsior
Zařazení: Federace/Hvězdná flotila
Status: Aktivní (2373)

USS Malinche byla loď třídy Excelsior, kterou Federace využívala v průběhu 24.století.

V roce 2373, pod velením kapitána Sanderse hlídkovala Malinche v Demilitarizované zóně, poblíž stanice Gamma-7. Malinche byla jednou z prvních lodí vybavených holo-komunikátorem, který kapitán Benjamin Sisko otestoval během mise kdy pronásledovali Makisty. Malinche a Defiant pronásledovali makistickou loď řízenou Michaelem Eddingtonem, mužem který zradil Federaci a přidal se k Makistům. Bohužel, Eddington uprchl, a během svého útěku ještě stačil aktivovat kaskádový virus, který na Defiant nastražil během své služby na DS9. Malinche musela Defiant na Deep Space 9 odtáhnout.

Následně byl kapitán Sanders Hvězdnou flotilou pověřen, aby pronásledoval Eddingtona na planetu Veloz I., který se zde měl údajně v té době nacházet. Během této mise odpověděla Malinche na nouzové volání cardassianské nákladní lodi. Tento signál byl však makistickou pastí. Tři lodě Makistů napadli Malinche a zcela jí zneschopnili. Malinche byla nucena vyčkat příletu Defiantu, který jí musel pomoci s opravami, a přerušit tak stíhání Eddingtona.

Klíčové epizody Editovat

DS9: "For The Uniform"

Star Trek Encyklopedia uvádí u USS Malinche registrační číslo NCC-38997

V síti Wikia

Náhodná Wiki