Fandom

encyklopedie Star Treku

USS Kelvin

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

USS Kelvin Editovat

USS Kelvin (NCC-0514) byla loď v Hvězdné flotile. V roce 2233, Kelvin byl pod velením kapitána Richarda Robau.

USS Kelvin engages the Narada.jpg

Uss Kelvin Vraží Do narady

USS Kelvin
USS Kelvin.jpg

Třída

Einstein

Registrace

NCC- 0514

Příslušnost

Federace

Vypuštěna

23 století

Status

primární realita: aktivní 2233

alternativní realita: zničena 2233

Historie Editovat

V roce 2233, Kelvin setkal s černou díru vytvořenou v 2387( primární relita) detonací červené hmoty , následně vytváří alternativní realitu.Když Kelvin pozoroval černou díru,z černé díry se vynořilo plavidlo  Narada, Romulanská těžební loď pod velením kapitána Nera,. Kelvin byl pak napaden touto lodí, což vede k bitvě, v němž byl kapitán Robau zavražděn, když byl pozván na útočící lodi pod záminkou jednání o příměří a George Kirk se stal kapitánem Téměř okamžitě co Robau zemřel, Nero předstíral jednání a zaútočil znovu, způsobí velké škody na Kelvinu. Bez šance  porazit Naradu v boji, Kirk nařídil evakuaci, plánoval nastavit autopilota na Naradu, ale autopilot nefungoval. Kirk se, proto rozhodl že, zůstane na palubě, a řídit loď a provozovat zbraně za účelem ochrany prchajících raketoplánů a raket z Narady. Kirk pak namířil loď do narady týmž způsobil že deaktivoval naradu a dal raketplánům šanci utéct. George Kirk eště stihl kontaktovatsvoji těhotnou ženu která prchala v jednom z raketoplánu a domluvili se že se jejich syn bude jmenovat James Tiberius. George kirk zachránil 800 životů.

Posádka Editovat

Kapitán: Richard Robau George Samuel Kirk

První důstojník: George Samuel Kirk

V síti Wikia

Náhodná Wiki