Fandom

encyklopedie Star Treku

UPKB - Dominion

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

UPKB - Dominion je český Star Trek fanklub vzniklý sloučením dvou ST klubů - nejstaršího českého klubu Dominion a mladšího plzeňského UPKB. Klub se zaměřuje na organizaci conů v Česku a na Slovensku, celoročně aktualizuje své webové stránky a vydává klubový magazín Information Times o cca 30-ti stranách, který je zdarma nabízen členům ve formátu PDF. Mimoto také vede řadu projektů, např. dabing hry Star Trek: Bridge Commander, na kterém spolupracuje se StarTrekGames.cz a s Bohdanem Túmou, který propůjčil v České televizi svůj hlas postavě pana Data z TNG. Klub nedávno prošel významnými změnami - bylo změněno vedení klubu a obecně i celá jeho organizace, také byly zavedeny členské poplatky, které jsou stanoveny na 200 Kč ročně - z těch budou čerpány finance potřebné pro provoz klubu (hosting, doména, atp.). Členové klubu mají navíc přístup do členské sekce webu, ve které si mají možnost vyhledávat podrobné kontaktní údaje na ostatní členy, mohou zde řešit interní záležitosti klubu anebo diskutovat na diskuzním fóru.

Externí odkazy Editovat

Stránky klubu
Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)

V síti Wikia

Náhodná Wiki