Fandom

encyklopedie Star Treku

U.S.S Saratoga (NCC-1887)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

292px-USS Saratoga (NCC-1887).jpg

U.S.S Saratoga

Třída lodi:                Miranda        

Registrační číslo:     NCC-1887
Přidružení:              Federace/Flotila
Stav:                      aktivní (2286)

USS Saratoga (NCC-1867) byla Federační lodí třídy Miranda, která byla v aktivní službě ke konci 23. století.

V roce 2286 hlídkovala Saratoga v Sektoru 5, poblíž Neutrální zóny, když zachytila obrovskou neznámou mimozemskou sondu, která byla na přímém kurzu do Terranského solárního systému. Všechny pokusy o komunikaci s touto sondou selhaly na všech známých frekvencích. Saratoga byla poté zcela zneschopněna podivným signálem vysílaným sondou, který vcela vyčerpal její energetické systémy a odkázal ji pouze na rezevní energii.

Po rozluštění tajemného signálu sondy, která již byla v té době na orbitě Země, byla energie na Saratoze opět obnovena. (Star Trek IV: The Voyage Home )

Posádka SaratogyEditovat

Pozadí Editovat

Saratoga byla na plátně zobrazena užitím studiového modelu lodi USS Reliant, který byl postaven pro Star Trek II: The Wrath of Khan , označený novým registračníjm číslem.

Můstek lodi Saratoga byl nepatrně přestavěným můstkem lodi Grissom z filmu Star Trek III: The Search for Spock , který byl vlastně přestavěným můstkem lodi Enterprise.

Je rozumné předpokládat, že Neutrální zóna, u které Saratoga hlídkovala byla Klingonskou neutrální zónou, protože Cartwright později řekl, že Sonda vstoupila do prostoru Federace poblíž hranice s Klingonskou říší.

Saratoga je první lodí v historii Star Treku, které velí kapitán ženského pohlaví. Kapitánku hrála Madge Sinclairová, která hrála i další kapitánku Silvu La Forge, která se vyskytla v epizodě TNG: "" jako kapitán lodi USS Hera.     

V síti Wikia

Náhodná Wiki