Fandom

encyklopedie Star Treku

Tooth and Claw

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Tooth and Claw.jpg
Autor: Doranna Durgin
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG #60
Vydáno: poprvé 2001
Stran: 272
Rok: 2371
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671042114
ISBN 0743419499 (2001)

Protože román "Tooth and Claw" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Ntignano byl obydlený svět s dokonalým sluncem – dokud se nedostala správná technologie do špatných rukou. Teď slunce rychle degeneruje a hvězdná loď USS Enterprise – D má jedinou šanci evakuovat obyvatelstvo. Kapitán Jean-Luc Picard musí uspět v choulostivých jednáních Tsorany, nedůtklivými sousedy, kteří jim jediní mohou pomoci.
Aby napomohl ve vyjednávání, dostal komandér Will Riker velmi odlišný diplomatický úkol. Jako zdvořilost a projev dobré vůle doprovází mladého tsoranského prince do vzdáleného loveckého revíru. Tam byla instalována ochranná pole a nasazeny nejnebezpečnější šelmy z celé Galaxie, aby bylo možnost otestovat schopnost šlechtice v kaphoora – v lovu. Ale raketoplán tam nedolétl - ztroskotal.
Odříznutí od Tsory a od Enterprise nyní trosečníci bojují o přežití. Bez pomoci trikordérů nebo phaserů musí Riker, jeho královský svěřenec i jejich zachránci bojovat o život jedinými zbraněmi, které mohou použít - oštěpem a bat'lethem, zuby a drápy.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Zuby a drápy".

Předchozí TNG román (číslovaný):
#59: Gemworld, Book Two
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (číslovaný):
#61: Diplomatic Implausibility

V síti Wikia

Náhodná Wiki