Fandom

encyklopedie Star Treku

The Soul Key

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Soul Key cover.jpg
Autor: Olivia Woods
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Vydáno: 2009
Stran: 320
Rok: 2377
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1439107920

Protože antologie "The Soul Key" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

V alternativním vesmíru je prázdnota, která si vyžaduje, aby byla zaplněna. Cardassianská agentka - Iliana Ghemorová před lety změněna na těle i mysli, aby představovala Kiru Nerys, sní o splnění proroctví, které ji označuje jako jediného správného vyslance této odlišné reality - spasitelskou postavu, která by mohla vést její stoupence do éry obnovené naděje ... nebo věku prohlubující se tmy.
Požadavek Ghemorové v převleku za vyslance není v žádném případě jistý. Nicméně neúprosným tahem prozřetelnosti jsou do víru Proroků zaneseny další duše. Jedná se o vzdálené a nadčasové bytosti, které daly tyto podivné události do pohybu.
Ale v sázce je něco většího, než si kdokoliv jiný umí představit: Výsledek boje za osud jednoho vesmíru, který proniká napříč mnoha dalšími vesmíry, a stává se klíčem k budoucnosti. A to se ukazuje být největší zkouškou pro hrdiny stanice Deep Space 9.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohla antologie jmenovat "Klíč k duši".

Předchozí DS9 román (s dějem po seriálu):
Fearful Symmetry
Romány
Pocket DS9
Následující DS9 román (s dějem po seriálu):
The Never-Ending Sacrifice

V síti Wikia

Náhodná Wiki