Fandom

encyklopedie Star Treku

The Romulan War - Beneath the Raptor's Wing

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Romulan War - Beneath the Raptor's Wing cover.jpg
Autor: Michael A. Martin
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2009
Stran: 464
Rok: 2155 - 2156
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 143910798X

Protože román "The Romulan War - Beneath the Raptor's Wing" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Na počátku 21. století se přehnala po Zemi ničivá válečná vřava. Válka, která postihla dospělé i děti, bohaté i chudé, se nevyhnula žádnému místu na Zemi. Každá válčící strana usilovala o bezvýhradné vítězství. Jedna bitva bezprostředně navazovala na další bitvu, čímž přeživší začali závidět mrtvým.
Pohroma, kterou lidstvo rozpoutalo, donutila pozemské vlády ke spojení. Lidé se zavázali k ukončení války a k zdokonalování každé živé bytosti. Sjednocená Země ustavila Hvězdnou flotilu - mezihvězdnou organizaci, jejímž posláním bylo zkoumat vesmír s cílem podpory míru pro celé lidstvo. Bylo to naivní přání, které narazilo na mezihvězdnou realitu, avšak člověk setrval v přesvědčení, že mír je východiskem. Lidstvo doufalo, že sdružením se s dalšími mocnostmi do Aliance planet, bude veškerá síla předurčena k bádání.
Avšak množící se útoky Romulanů vyvolaly uvnitř Aliance strach. Romulané věděli, že Aliance je založena na křehkých základech a že správná taktika by mohla ze spojenců vytvořit nepřátele. Zdokonalili systémy dálkového ovládání aliančních lodí a začali jich používat jako zbraně proti jim samým. Romulané doufali, že tímto způsobem vrazí klín podezření a nedůvěry mezi nově ustavené spojence.
Jonathan Archer z Enterprise, jeden z kapitánů Hvězdné flotily, odhalí toto zákeřné spiknutí. Kapitáni Hvězdné flotily, odhodlaní nic neztratit, co bylo dříve získáno, se zavázali bránit každou píď aliančního prostoru. Vše se začíná obracet k lepšímu.
Romulané nyní plánují udeřit na to, co považují za jádro problému. Romulanské hvězdné impérium plánuje jednou pro vždy zastavit rozpínání lidí po celé Galaxii.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Romulanská válka - Pod křídlem dravce".

Předchozí ENT román (původní):
Kobayashi Maru
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Poslední

V síti Wikia

Náhodná Wiki