Fandom

encyklopedie Star Treku

The Never-Ending Sacrifice

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Never Ending Sacrifice cover.jpg
Autor: Una McCormack
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Vydáno: 2009
Stran: 384
Rok: 2377
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1439109613

Protože antologie "The Never-Ending Sacrifice" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Chlapec vzhlédne. Vidí ruku Cardassiana a je si vědom toho, že je to obvyklá předehra k bití nebo, pokud bude mít štěstí, bude jenom vězněn. Chlapec ví, jak mnoho lidí zmizelo během okupace Bajoru. Takže udělá jedinou věc, kterou si může dovolit - kousne Cardassiana. Tehdy započíná zlý sen.
Je vytržený z rodiny, která se ho ujala jako sirotka, oblékala ho, krmila ho, vždycky ho bezvýhradně milovala, Chlapec ví, že je to všechno hrozný omyl a nezáleží na tom, jak se o něj staral komandér z Deep Space 9. Jak ho někdo z Hvězdné flotily může soudit, podle toho jak vypadá, a ne čím je? Modlí se k Prorokům: Je přece Bajoranem. Všichni mu říkají, že teprve test ukáže, zda velký cardassianský muž je jeho skutečným otcem , když jiný Cardassian - takový olejovitý Gul - ho vzal pryč od jeho otce. Ale chlapec jim stále tvrdí, že je Bajoran, stále se chce vrátit domů. Takže jej pošlou do domu Rugala - na Cardassii.
Na rodné planetě Cardassijské unie, kde jedinou snahou vládnoucích složek je udržet lidi na uzdě, jeden velmi osamělý chlapec zjistí, že nebude-li odporovat, bude jeho život - stejně jako mnoho dalších - přiřazen do nekonečné řady obětí.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohla antologie jmenovat "Trvalé obětování".

Předchozí DS9 román (s dějem po seriálu):
The Soul Key
Romány
Pocket DS9
Následující DS9 román (s dějem po seriálu):
The Typhon Pact - #3: Rough Beasts of Empire

V síti Wikia

Náhodná Wiki