Fandom

encyklopedie Star Treku

The Nanotech War

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Nanotech War.jpg
Autor: Steven Piziks
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
Vydáno: 2002
Stran: 330
Rok: neznámý
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743436466

Protože román "The Nanotech War" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Celé dějiny lidstva jsou prostoupeny vytyčováním cílů a naplňováním snů spojených s výzkumem. Lidstvo se rozhodlo při průzkumu nových světů postupně s vozy, loďmi, družicemi a hvězdnými loďmi hledat nové hranice, a směřovat tam, kam žádný člověk doposud nepronikl – dokonce i do nejodlehlejších míst v kvadrantu Delta. Zde kapitán Janewayová a posádka hvězdné lodi USS Voyager objevili mnoho neznámých a podivuhodných civilizací ... ale málo tak nepřátelských jako jsou Chiarové.
Jedná se o rozvinutý a racionální druh, který se značně zdokonalil v oblasti nanotechnologií, avšak Chiarové se raději zdokonalovali interně než externě. Každý centimetr jejich planety se hemží malými zbytky umělé inteligence, jaké si jen lze představit, které vzájemně spolupracují jako omlazující krev tohoto mechanického světa. Samotní obyvatelé jsou prostoupeni nanity, které vytváří vrstvu jejich kůže a rozšiřují jejich končetiny případně smysly o další možnosti.
Někteří Chiarové, strádající v krutém občanském konfliktu, se pokusí využít setkání s posádkou hvězdné lodi Voyager. Zdůrazňují, že jejich vyvinutí nanité jsou zdrojem neuvěřitelné síly Borgů, a tak uvedli do pohybu fantasticky experiment, který se dostane mimo jakoukoliv kontrolu.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Nanotechnologická válka".

Předchozí VOY román (nečíslovaný):
Gateways - #5: No Man's Land
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (nečíslovaný):
Homecoming

V síti Wikia

Náhodná Wiki