Fandom

encyklopedie Star Treku

The Good That Men Do

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Good That Men Do cover.jpg
Autor: Andy Mangels a Michael A. Martin
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2007
Stran: 464
Rok: 2155, 25. století
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743440013

Protože román "The Good That Men Do" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Galaktický mír. Nepřátelé se stali spojenci. Stará tajemství jsou konečně odhalena. Dlouho uznávaná náboženství a obecně přijímané pravdy jsou zpochybněny. Člověk se vrací k poklidnému životu.
V této zlaté době se setkávají dva staří přátelé. Snaží se porozumět tomu, že co se tak dlouho učili, platí nyní jinak, a snaží se pochopit, proč všemu tomu tak dlouho věřili.
Před více než dvěma sty lety přišel tragicky o život jeden z prvních průkopníků Hvězdné flotily. A kapitán Jonathan Archer, velitel legendární první pozemské hvězdné lodi dosahující rychlosti warp 5, ztratil blízkého přítele. Alespoň to tak mnoho let vypadalo. S odstupem času a po zpřístupnění některých důležitých archivů o osudném dni - dni, ve kterém komandér Charles „Trip“ Tucker III nezahynul - mohla být odhalena pravda.
Proč Hvězdná flotila přistoupila k pozměnění historie? A proč až nyní může být odhalena pravda?

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Slovo dělá muže".

Předchozí ENT román (původní):
Last Full Measure
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Kobayashi Maru

V síti Wikia

Náhodná Wiki