Fandom

encyklopedie Star Treku

The Fall of Terok Nor

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Fall of Terok Nor.jpg
Autoři: Judith Reeves-Stevens a Garfield Reeves-Stevens
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket DS9
Millennium #1
Vydáno: 2000
Stran: 464
Rok: 2369, 2374, 2375, 2399
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671024019

Protože román "The Fall of Terok Nor " nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Bajor je v plamenech. Chodbami Terok Noru prostupují zvuky války. Je to konec cardassianské okupace - a začátek největšího epické legendy o Deep Space 9.
O šest let později se v době, kdy Federace prohrává ve válce proti Dominionu, setkávají na Deep Space 9 největší pašeráci, včetně krásné a záhadné Vashové. Jejich cílem je bájemi opředený, unikátní Orb Proroků, o němž se tvrdí, že je klíčem k otevření druhé červí díry v bajorském prostoru - druhého Nebeského chrámu.
Téměř okamžitě na stanici začíná docházet ke zvláštním událostem: Odo zatýká Quarka pro vraždu, Jake a Nog dovedou šéfa O'Brien do děsivého simulátoru v sekci stanice, která vůbec není na plánech, a neočekávaně se objevuje cardassianský vědec provádějící nepředstavitelné objevy, kterého se obával samotný Obsidiánký řád. Všechny tyto události jsou jakýmsi způsobem propojeny s doposud neznámým příběhem odchodu Cardassianů ze stanice. Kapitán Benjamin Sisko stojí před nejnebezpečnější výzvou ve své kariéře: Pokud se mu nepodaří odhalit tajemství ztraceného Orbu, potom to, co začalo pádem Terok Noru, skončí zničením Deep Space 9 nebo něčím ještě horším.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Pád Terok Noru".

Předchozí DS9 román (nečíslovaný):
The Captain's Table - #3: The Mist
Romány
Pocket DS9
Millennium
Následující DS9 román (nečíslovaný):
Millennium - #2: The War of the Prophets
Předchozí román z řady Millennium:
První
Následující román z řady Millennium:
#2: The War of the Prophets

V síti Wikia

Náhodná Wiki