Fandom

encyklopedie Star Treku

The Battle of Betazed

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

TheBattleofBetazed.jpg
Autor: Susan Kearney a Charlotte Douglas
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 2002
Stran: 304
Rok: 2374
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 074343434X

Protože román "The Battle of Betazed" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

V nejtěžších hodinách války s Dominionem, kdy se zdálo jisté, že se Federace navždy zhroutí, jem'hadarské a cardassianské síly dobily planetu Betazed, rodnou planetu Deanny Troi. Jejich vítězství způsobilo otřes, který prošel celým kvadrantem Alfa. Zrodil se v Dominionu a pronikl postupně do ohromujících vzdáleností – až k planetám Vulkán, Andor, Tellar – a možná zasáhne i samotnou Zemi.
Aby si Cardassiané upevnili pozice v srdci Federace, začali stavět na oběžné dráze planety Betazed vesmírnou stanici Sentok Nor. Jedná se o stanici, která má sloužit jako centrum dominionské okupace a jako místo hrůzných cardassianských exobiologických pokusů, kterými hlavně proslul Dr. Crell Moset.
Ozbrojené síly Hvězdné flotily se angažují pouze vlažně v boji na opětovném osvobození Betazedu. USS Enterprise, s některými starými a novými přáteli, je nasazená k uskutečnění beznadějného plánu, který je navíc velmi nebezpečný. Aniž by čekala na výsledek a uvědomující si zásadních následků na starý Betazed, je nucena Deanna Troi volit mezi přežitím jejího světa a jeho vedoucím postavením.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Bitva u Betazedu".

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
A Hard Rain
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
Do Comets Dream?

V síti Wikia

Náhodná Wiki