Fandom

encyklopedie Star Treku

Thadiun Okona

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

ThadiunOkona1.jpg
Kapitán Thadiun Okona (2365)
Pohlaví: Muž
Druh: neznýmý
Herec: William O. Campbell

Thadiun Okona byl kapitánem malé meziplanetární nákladní lodi Erstwhile, zařazené do třídy 9. Byl to veselý, důvtipný a přátelský muž se se slabostí pro něžné pohlaví, ale na druhé straně měl rád své soukromí.

V roce 2365 byl prostředníkem ve sporu dvou významných rodin žijících na dvojici planet soustavy Omega Sagitta a tvořících koalici Madena.

Byl prostředníkem mezi zamilovanými dětmi dvou znepřátelených rodin. Dcera Yanar z rodiny Debina očekávala dítě se synem Benzanem z rodiny Kushella. Avšak otec Yanar podezříval právě Okonu, že je nastávajícím otcem a naopak otec Benzana obžaloval Okonu z krádeže vzácného klenotu Thesie.

Celý spor musel řešit kapitán Jean-Luc Picard, protože Okonovi se porouchala loď a musel se přemístit na palubu USS Enterprise-D s rozbitým zařízením. Během opravy byl objeven na palubě Enterprise oběma rodinami, které ihned požádali kapitána Picarda o jeho vydání. Jinak hrozily útokem na Enterprise-D a násilným odvlečením Okony. Nakonec se vše vysvětlilo, Yanar a Benzan si mohli padnout kolem krku a znepřátelené rodiny se musely smířit s tím, že budou v příbuzenském vztahu (TNG: The Outrageous Okona).

V síti Wikia

Náhodná Wiki