Fandom

encyklopedie Star Treku

Surak's Soul

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Surak's Soul cover.jpg
Autor: J.M. Dillard
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2003
Stran: 218
Rok: neznámý
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743462807

Protože román "Surak's Soul" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Jste sama v temných koutech vesmíru, obklopena cizími druhy, kteří nechápou, kdo jste a co jste, a kteří nechtějí uznat vaše názory. Za takovýchto okolností by byly lidské emoce potlačeny - dostaly by se na scestí. Avšak subkomandér T'Pol je Vulkánka, a Vulkánci mají vlastní emoce stále pod kontrolou. Žádný Vulkánec nicméně nesloužil více než pár týdnů na palubě pozemských lodí. Ztratila, obdobně jako jiní, smysl svého života?
Opět byla vtažena do jednoho ze spontánních a tedy nebezpečných pokusů kapitána Archera o první mezidruhové kontakty. Subkomandér T'Pol je v ohrožení života - reaguje, použije svojí phaserovou pistoli a zabije. Byl to od ní pouhý akt sebeobrany. Ale je zabíjení vůbec jednoduché? Opustila Surakovo učení?
T'Pol se zříká násilí, protože věří v pravdivost svého dědictví. Oznamuje kapitánovi Archerovi, že už nikdy nebude zabíjet – i když jí to bude nařízeno. Je to, jak Archer naznačuje, ohrožení pro celou loď?

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Surakova duše".

Předchozí ENT román (původní):
What Price Honor?
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Daedalus

V síti Wikia

Náhodná Wiki