Fandom

encyklopedie Star Treku

Star Trek: Titan

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Mezi dvema svety.jpg

Obálka románu Mezi dvěma světy

Star Trek: Titan je románová řada, kterou roku 2005 začalo vydávat americké nakladatelství Pocket Books a roku 2007 i české nakladatelství Laser-books. Navazuje na desátý film Star Trek Nemesis a sleduje osudy čerstvě povýšeného kapitána Williama T. Rikera na jeho nové lodi USS Titan.

RományEditovat

  1. Mezi dvěma světy, napsali Michael A. Martin a Andy Mangels
  2. The Red King (Červený král), napsali Michael A. Martin a Andy Mangels
  3. Orion's Hounds (Orionovi psi), napsal Christopher L. Bennett
  4. Sword of Damocles (Meč Damoklův), napsal Geoffrey Thorne

PříběhEditovat

Za časů války s Dominionem musela Hvězdná flotila upozadit vývoj průzkumných plavidel a zaměřila se na bojové úkoly. Plavidla opouštěla suché doky vybavena výhradně k válce, nenacházela se na nich vědecká zařízení a nebyla určena k objevování. Jakmile však válka skončila, Flotila se začala navracet k průzkumnickým kořenům; lodě, které konflikt přestály, byly dovybaveny vědeckými přístroji a stavěly se nové lodě, určené především k průzkumu. Patřila mezi ně také třída Luna; Titan je jedním z prvních objevitelských plavidel tohoto typu a velí mu kapitán Riker. Jako první úkol musí vyřešit neklid v Romulanském hvězdném impériu.

PostavyEditovat

OdkazyEditovat

Třída Luna 
Všechny lodě třídy Luna se jmenují po měsících ve Sluneční soustavě (Amalthea, Callisto, Charon, Europa, Galatea, Ganymede, Io, Luna, Oberon, Rhea, Titan a Triton).
USS Titan 
USS Titan (NCC-80102) je hvězdnou lodí třídy Luna. Posádka čítá 350 duší, loď je přibližně 450 metrů dlouhá.
Posádku Titanu tvoří příslušníci mnoha druhů, v dějinách Hvězdné flotily jsme se s tak pestrou skupinou osob ještě nesetkali; lidí v ní není ani 15 %. Mottem Titanu je "Nekonečná rozmanitost v nekonečných kombinacích" (IDIC), což je úsloví, které se často spojuje s vulkanskou filozofií.
Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)

V síti Wikia

Náhodná Wiki