Fandom

encyklopedie Star Treku

Star Trek: Původní série - romány v češtině

1 733stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share
Pribehy Star Trek.jpg

První kniha v češtině s tématikou Star Trek: Původní série

S příběhy s tématikou Star Trek: Původní série se mohli čeští čtenáři seznamovat od roku 1991. Začalo to útlým souborem vybraných příběhů z televizního seriálu Star Trek: Původní série. Od tohoto počinu provedeným nakladatelstvím Práce & Bonus Press, byla vydána velká řada románů s příběhy vycházejících z filmů, televizního seriálu a příběhově samostatných románů navazující na původní sérii Star Treku. Do první vlny, která probíhala mezi roky 1991 až 2006, se postupně zapojila velká řada českých nakladatelství. Po nakladatelství Práce & Bonus Press následovala Bonus Press, Baronet, Albert a Netopejr. V roce 2008 přebírá otěže ve vydávání původních románů přeložených do češtiny nakladatelství Laser-books.

Všechny romány byly přeloženy z angličtiny na základě udělené překladové licence buď od Paramount Pictue Comparation nebo přímo od společnosti CBS Studios. K překladu byly použity knihy buď od amerických nakladatelství Bantam Books nebo Pocket Books.

Poznámka:
Za českým názvem románu je uveden i originální anglický název;
Jestliže se chcete dovědět více o románech s původním anglickým textem s tematikou Star Trek: Původní série vydaných nakladatelstvími Bantam Books nebo Pocket Books, přejděte na stránky Star Trek (Bantam) případně Star Trek: Původní série (Pocket).

Přehled vydaných románů podle nakladatelstvíEditovat

Tematické tříděníEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki