Fandom

encyklopedie Star Treku

Star Trek: Nemesis (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Nemesis Novel.jpg
Autor: J. M. Dillard
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 2002
Stran: 227
Rok: 2379
Hvězdné datum: 56844.9
Identifikátor: ISBN 0743457722

Protože román "Star Trek: Nemesis" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Remus – tajemná sesterská planeta Romulu. Svět, kde naděje dávno podlehla temnotě. Planeta, jejíž obyvatelé byli po generace bezprávní otroci. To se však brzy změní.
Země – domov Hvězdné flotily, kde se schází posádka Enterprise NCC-1701-E, aby pod azurově modrou oblohou aljašského dne oslavila svatbu Willa Rikera a Deanny Troi. Radost kalí pouze vědomí, že jsou spolu naposledy, neboť budoucí kapitán Riker a jeho lodní poradkyně Deanna Troi se brzy odeberou na svou novou loď.
Kapitán Jean-Luc Picard a posádka Enterprise náhle dostávají nový rozkaz: vydat se na neočekávanou diplomatickou misi na Romulus. Romulané dávní nepřátelé Federace, chtějí zahájit jednání, která snad povedou k dlouho očekávané jednotě v Galaxii. Když ale dorazí na místo, musí posádka Enterprise čelit hrozbě, která by mohla vést ke zničení Země, a Picard stojí v tváři v tvář muži, který by mohl být jeho nejnebezpečnějším protivníkem – a překvapivě osobní nemesis.

Český překladEditovat

Nemesis - nakladatelství Laser-books - rok vydání 2003.

ZajímavostiEditovat

Předchozí TNG román (nepůvodní - dle románu):
Star Trek: Insurrection
Romány
Pocket TNG / Star Trek – filmy
Následující TOS román (nepůvodní - dle filmu):
Star Trek
Následující TNG román (číslovaný):
#1: Ghost Ship

V síti Wikia

Náhodná Wiki