Fandom

encyklopedie Star Treku

Seven Deadly Sins

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Seven Deadly Sins cover.jpg
Editor: Marco Palmieri
Nakladatel: Gallery Books
Vydáno: 2010
Stran: 496
Rok: neznámý
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1439109443

Protože antologie "Seven Deadly Sins" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

PÝCHA - HNĚV - ZÁVIST - CHAMTIVOST - CHTÍČ - OBŽERSTVÍ - LENOST.

Sedm smrtelných hříchů vymezují cestu k osobnímu pádu - Nejjistější způsob, jak dosáhnout věčného zatracení. Ale existuje východisko, cesta k nápravě: Haní vás posmívající se démoni, odvážně se jich chopte - a budete volní. Bolestivou pravdou je skutečnost, že tyto pudy žijí uvnitř každého z nás, uvnitř všech vnímajících bytostí. Ale běda! Pro jednoho to může být hřích a pro jiného ctnost.

Pýcha Romulanského hvězdného impéria je odhalena v povídce "První Peer" od Daytona Warda a Kevina Dilmora.

Fereng je hodnocen podle nabytého zisku a proto se snaží získat vše, aniž to potřebuje - povídka "Ferengská nádrž" od Davida A. McIntee.

Cardassiané žijí v prostředí chudém na zdroje, ale jsou obklopeni sousedy, kteří mají mnohem více. Ovládá je závist skrytá v srdci každého z nich - povídka "Pomalý nůž" od Jamese Swallowa.

Klingoni od Kahlessovy doby jsou podrobováni zkoušce, jak skloubit hněv se ctí, ale nedělají to tak - povídka "Nešťastný člověk" od Keitha R.A. DeCandido.

Nejskrytější lidské pudy volně propukají v zrcadlovém vesmíru a odhalí se podstata chtíče, který mnohé z nás popohání - povídka "Osvobození se od pocitu úzkosti" od Britty Burdett Dennisonové.

Borgská touha se propojovat, aby dosáhli dokonalosti, je zžíravá a smrtící - "Revenant" od Marca D. Gillera.

Chcete-li být Pakledem, musíte žít v naprosté lenosti - povídka "Práce je obtížná" od Grega Coxe.

Český překladEditovat

Není.

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohla antologie jmenovat "Sedm hříchů";
  • Jedná se o první knihu se starterkovskou tématikou vydanou nakladatelstvím Gallery Books. Toto nakladatelství je, obdobně jako Pocket Books, dceřinou společností firmy Simon & Schuster.

V síti Wikia

Náhodná Wiki