Fandom

encyklopedie Star Treku

Scimitar

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

The Scimitar confronts the USS Enterprise-E
Typ: Válečná loď (dravec)
Délka : 890 metrů
Šířka: 1350 metrů
Zbraně: 52 těžkých disruptorových kanonů ;

27 odpalovačů fotonových torpéd ;

Emitér Thaloronové radiace

Ochrana: Štítový systém; maskovací zařízení
Výskyt: (Star Trek: Nemesis)
"Je to predátor." - Jean-Luc Picard (Star Trek: Nemesis)

Rémská válečná loď Scimitar byla spatřena posádkou USS Enterprise (NCC-1701-E) pod vedení Jeana-Luca Picarda u planety Rémus.

Enterprise cestovala pozdravit nového Praetora Shinzona z Rému a navázat diplomatický kontakt.

Později se však ukázalo, že to byla jen Rémská past a Rémanům o navázání kontaktu s Federací nešlo, ale naopak chtěli ji napadnout. Shinzon se chtěl navíc zmocnit kapitána Jeana-Luca Picarda, protože on sám byl Picardův klon.

O síle Scimitaru se mohla posádka Enterprise brzy přesvědčit. I přes pomoc romulanských lodí třídy Norexan nebyla bitva moc vyrovnaná a Scimitar si vedl velmi dobře i proti přesile.

Kapitána Picarda pochopil, že tato loď s takovou výzbrojí je nesmírným rizikem a rozhodl se tuto loď nabourat a posléze i zničit. (Star Trek: Nemesis)

Battle of the Bassen Rift 3.jpg

Po srážce s Enterprise

Scimitar bridge.jpg

Velící můstek Scimitaru.

Technické specifikaceEditovat

Tato těžká bitevní loď disponuje značnými bojovými možnostmi a schopnostmi, které jsou založený na velké palebné síle. Obranu zajišťují primární a sekundární štíty a proto je schopna zůstat dlouho v bitvě i pod velmi těžkou palbou protivníka.

Loď má hangár plný povrchových útočných plavidel třídy Scorpion. Můstek lodi je zásadně odlišný od ostatních romulanských lodí a to i přesto, že původně tato loď byla postavena pro Romulany.

Scimitar je vyzbrojen i zakázanou zbraní s děsivou účinností, která se nazývá Emitér Thaloronové radiace. Tuto zbraň lze použit proti lodi, vesmírné stanici a nebo třeba planetě.

V síti Wikia

Náhodná Wiki