Fandom

encyklopedie Star Treku

Rosetta

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Rosetta cover.jpg
Autor: Dave Stern
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2006
Stran: 416
Rok: 21542155
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1416509569

Protože román "Rosetta" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Kapitán Jonathan Archer a posádka hvězdné lodi Enterprise zjišťují, že jejich cesta je blokována tajemným cizím plavidlem, pilotovaným druhem, o kterém se brzy dovědí, že se nazývají Antianné. Enterprise je nucena odchýlit se od plánovaného kurzu, protože nejsou schopni dešifrovat cizí lodní komunikaci, a nechtějí riskovat bitvu.
Téměř okamžitě zjišťují, že jsou v centru vesmíru, kde vládne Thelasianská obchodní konfederace, která také vyjednává s Antianny. Thelasianský vůdce, guvernér Maxim Sen, je ve skutečnosti hlavní organizátor války proti Antiannům. Chce tím eliminovat hrozbu vyvstávající jejím konfederačním obchodním trasám.
Archer podezřívá guvernéra Sena také z jiných úmyslů. Myslí si, že existuje důvod pro zdánlivě nepřátelský postoj Antiannů. Aby shromáždil proti němu národy z celého sektoru, potřebuje více než jen podezření. On potřebuje důkazy. Pouze jedna žena mu je může dodat: Podporučík Hoshi Sato. Dokáže-li přeložit jazyk Antiannů, je možné zachovat mír. Pokud ne, bude válka – bude naprosto zdevastován sektor vesmíru rozsáhlou válkou.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Rosetta".

Předchozí ENT román (původní):
Daedalus's Children
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
Last Full Measure

V síti Wikia

Náhodná Wiki