Fandom

encyklopedie Star Treku

Requiem (román TNG)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Requiem tng novel.jpg
Autoři: Michael Jan Friedman a Kevin Ryan
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG #32
Vydáno: poprvé 1994
Stran: 277
Rok: 2369
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671795678
ISBN 0743421159 (1994)

Toto je stránka věnována románu s námětem Star Trek: Nová generace. Máte-li zájem o obdobný název stránky avšak s jiným obsahem, prosím, podívejte se na stránku Requiem.

Protože román "Requiem" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Před pětadvaceti lety vedl kapitán Jean-Luc Picard průlomová jednání s agresivním druhem nazývaným Gornové. Nyní, ve výročí této události, míří kapitán Picard a USS Enterprise k domovské planetě Gornů, aby ve významném díle pokračovali.
Když cestou loď prozkoumává záhadný cizí artefakt, je kapitán Picard náhle vržen časem a prostorem jinam. A právě v okamžiku, kdy komandér Riker a posádka Enterprise zahajují obtížné pátrání po svém kapitánovi, se gornský summit naprosto zhroutí.
V okamžiku, kdy je Galaxie ohrožena válkou a na gornské domovské planetě je zoufale potřebné Picardovo umění diplomacie, vězí kapitán v minulosti na planetě Cestus III. A to právě v době, která je životně důležitou křižovatkou dějin Federace. Ocitá se v mimořádně nebezpečné situaci, která zpochybňuje to, v co nejvíc věří, a musí zvažovat osud jedné planety proti budoucnosti celé Federace …

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Rekviem".

Předchozí TNG román (číslovaný):
#31: Foreign Foes
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (číslovaný):
#33: Balance of Power

V síti Wikia

Náhodná Wiki