Fandom

encyklopedie Star Treku

Prime Directive

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Možné porušení autorských práv

Text tohoto článku byl odstraněn, protože možná došlo k porušení autorských práv. Text, který zde byl původně uveden, se shoduje s následující stránkou:

Tento článek je nyní zařazen na stránce možných porušení autorských práv. Prosím, needitujte tuto stránku, dokud problém s autorskými právy nebude vyřešen, i kdybyste ho hodlali přespat - řiďte se místo toho následujícími informacemi.

  • Pokud existoval souhlas s využitím tohoto materiálu podle podmínek naší licence nebo pokud jste držitelem autorských práv k externě odkazovanému článku a chcete, aby byl znovu publikován, informujte nás, prosím, na diskuzní stránce.
  • Pokud neexistuje svolení k užití tohoto textu, pak prosím stránku přepište v Prime_Directive/dočasná, anebo nechte tuto stránku smazat. Ke smazání dojde asi týden od okamžiku, kdy se tato stránka ocitla na seznamu možných porušení autorských práv. Pokud dojde k vytvoření dočasné stránky, po smazání původního textu bude přesunuta sem.
  • Každopádně si, prosím, přečtěte Memory Alpha:Autorská práva a vyhněte se dalším nedorozuměním.

V síti Wikia

Náhodná Wiki