Fandom

encyklopedie Star Treku

Pocket Star Trek

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

TheMotionPictureNovelization.jpg
Nakladatel: Pocket Books
Nakladatelská činnost: 1979 -
Nakladatelství Pocket Books vydávalo a doposud vydává romány pro všechny televizní seriály Star Trek . Tyto romány vycházejí jednak z televizních epizod jednotlivých seriálů Star Treku nebo volně rozvíjejí děje naznačené v těchto epizodách. Všechna tato díla však nepatří mezi kánon Star Treku.

Románové řadyEditovat

Romány vycházející z filmůEditovat

Každý z jedenácti filmů byl převeden i do románové formy. Některé z těchto románů jsou zařazeny do románových řad, ale většina z nich je vydána jako samostatné románové dílo.

Poznámka: Též byly vydány nakladatelstvím Pocket Books knihy s fotografiemi z prvních dvou filmů. Knihy jsou zařazovány do edice Star Trek: Photostories.

Průřezové romány a románové řadyEditovat

Též byly vydány jednotlivé romány, ale i románové řady, jejichž děj se prolíná jednotlivými seriály Star Treku (TOS, TNG, DS9, VOY a ENT), ale i knižními samostatnými románovými řadami (např. Star Trek: Titan, Star Trek: Destiny). Takže lze říci, že se jedná o multiseriálové románové řady případně samostatné romány. U těchto románových řad se však většinou jedná o řady menšího rozsahu.

Průřezové rományEditovat

Průřezové románové řadyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki