Fandom

encyklopedie Star Treku

Phage (epizoda)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)
"Phage"
"Virus Phage"
VOY, epizoda 1x5
Neelix isotropic restraint.jpg
Námět:
Timothy DeHaas
Režie:
Winrich Kolbe
Prvně vysílána:
6. února 1995
Hvězdné datum:
48532.4 (2371)
Dereth.jpg

Neelix se v této epizodě snaží aktivněji začlenit do posádky Voyageru. Nejdříve si zařídí kuchyni (a to bez kapitánova vědomí v její soukromé jídelně) a později si vyžádá také účast ve výsadku. Tato účast ho však přijde draho. Tajemná osoba jej pomocí neznámého přístroje připraví o plíce. Neelix je později transportován na ošetřovnu a Doktor pro něj vytvoří plíce holografické, s nimiž by ovšem musel zůstat po zbytek života na lůžku v klidovém stavu. Voyager mezitím pronásleduje loď neznámé civilizace, která je decimována zákeřným virem a pro své přežití krade cizí orgány.

ObsazeníEditovat

Stálí herciEditovat

Hostující herciEditovat

Dále hráli Editovat

České zněníEditovat

ZajímavostiEditovat

  • Model asteroidu, který Vidiané použili jako skrýš byl už dříve použit v epizodě TNG: "The Pegasus".
  • V této epizodě poprvé vidíme Neelixovu kuchyni.
  • V této epizodě se poprvé setkáváme s druhem Vidianů. Původně se měli jmenovat "Vaphorané", ovšem slovo Vaphoran se podle tvůrců tloukne se slovem Voyager. Proto zvolili pojmenování Vidian.
  • V této epizodě se Neelix zeptal Doktora, jestli by mu nemohl zazpívat, ovšem doktor jen pozvedl iritovaně obočí. Později však do svého programu zpěv zařadil a na své schopnosti byl také náležitě hrdý.
Předchozí epizoda:
"Time and Again"
Star Trek: Voyager
1. sezóna
Následující epizoda:
"The Cloud"

V síti Wikia

Náhodná Wiki