Fandom

encyklopedie Star Treku

Parallax

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)
"Parallax"
"Parallax"
VOY, epizoda 1x3
Voyager at event horizon.jpg
Námět:
Jim Trombetta
Režie:
Kim Friedman
Prvně vysílána:
23. ledna 1995
Hvězdné datum:
48439.7 (2371)
Torresová a kapitán.jpg

Na ošetřovnu zavítal poručík Joe Carey, který byl po krátkém konfliktu ve strojovně napaden svou Makistickou podřízenou Toressovou. Napětí mezi flotilní a Makistickou posádkou neustále roste a někde uprostřed stojí pouze Chakotay, který se snaží situaci uklidnit. Chce po kapitánovi Janewayové, aby dala vyšší funkce jeho bývalým členům posádky, a aby nebyli přiřazováni pouze na sekundární úkoly. Ovšem ona se k tomu staví negativně. Velice ji překvapí, když Chakotay navrhne na post hlavního inženýra právě problémovou Torresovou. Ovšem později svůj odmítavý postoj změní, když B'Elanna pomůže Voyageru dostat se z kvantové singularity, ve které uvízl.

ObsazeníEditovat

Stálí herciEditovat

Hostující herciEditovat

České zněníEditovat

ZajímavostiEditovat

  • Původně měla být B'Elanna Torresová povýšena na hlavního inženýra už v první epizodě Caretaker, ovšem později bylo rozhodnuto, že tato událost bude použita jako zápletka pro tuto epizodu.
  • V této epizodě má Tuvok na uniformě znak hodnosti nadporučíka, kterou však získal mnohem později v následujících sezónách.
  • Tom Paris má dále hodnost plného poručíka, které však během celého seriálu nikdy nedosáhl.
  • V této epizodě se poprvé objevuje Seska, a to v modré vědecké uniformě. V pozdějších epizodách však nosí zlatou operační uniformu.
Předchozí epizoda:
"Caretaker"
Star Trek: Voyager
1. sezóna
Následující epizoda:
"Time and Again"

V síti Wikia

Náhodná Wiki