Fandom

encyklopedie Star Treku

Nagilum

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Nagilum1.jpg
Jméno: Nagilum
Pohlaví: neznámé
Druh: nehumanoid
Nagilum2.jpg

Nagilum je vesmírná bytost nehumanoidního typu. Zobrazuje se jako černé "nic" žijící ve volném vesmíru. Posádce USS Enterprise-D se jevil jako absolutně černý, neprůhledný mrak, jakoby ve vesmíru byla černá díra. Není ho možné zaměřit senzory hvězdné lodi, neprojevuje se jako hmota, ani jakýkoliv druh energie. Ani Deanna Troi svými empatickými schopnostmi jeho přítomnost nevnímala.

Nagilum3.jpg
Jeho inteligence a jeho další možnosti přesahují jakoliv lidské představy. Hvězdné lodě i členy jejich posádek může jakkoliv ovládat.

Nagilum je velmi zvídavé a neštítí se provádět za účelem rozšíření svého poznání i velmi nebezpečné experimenty. Je schopen usmrtit člověka, jen aby pochopil podstatu lidské smrti.

Posádka Enterprise-D pod vedením kapitána Jean-Luc Picarda se s ním setkala při letu ke kvadrantu Morgana v roce 2365, v části Galaxie, kterou ještě lodi Federace s lidskou posádkou před tím nikdy nezkoumaly. Setkání bylo málem tragické, protože Picard s komandérem Rikerem byli nuceni spustit autodestrukční systém, protože nemohli svoji loď uvolnit z jeho naprostého ovládání. Nakonec je Nagilum propustil. Bohužel, jeden člen posádky toto setkání nepřežil. (TNG: Where Silence Has Lease).

V síti Wikia

Náhodná Wiki