Fandom

encyklopedie Star Treku

Mosaic

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Mosaic cover.jpg
Autor: Jeri Taylor
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
Vydáno: 1996 (vázaná)
1997 (brožovaná)
Stran: 320 (vázaná)
312 (brožovaná)
Rok: 2339 - 2372
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671563114 (vázaná)
ISBN 0671563122 (brožovaná)

Protože román "Mosaic" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Fenomén Star Trek je od dob kapitána Kirka, přes kapitána Picarda a kapitána Siska příběhem lidstva, které dosáhlo konečné hranice dovednosti a odvahy.
Nyní se připojuje k řadám star trekovských hrdinů nový kapitán. Román líčí neúprosný život kapitána Kathryny Janewayové, velitele hvězdné lodi Voyager.
Popisuje zoufalý boj kapitána Janewayové na dvou frontách: Zatímco svádí souboj s kazonskou válečnou lodí v plynných závojích temné mlhoviny, je výsadkový tým vedený poručíkem Tuvokem chycen v pasti v divočině na povrchu planety. Ve chvíli, kdy je nucena volit mezi životy výsadkového týmu a bezpečností své lodi, vzpomíná kapitán Janewayová na nejdůležitější okamžiky svého života a na stěžejní volby, které z ní udělaly ženu, kterou dnes je.
Od dětství až ke studiu na Akademii Hvězdné flotily, od první lásky k prvnímu velení - znovu čelí výzvám a konfliktům, které ji dovedly až do této situace, kdy musí riskovat všechno, aby přidala další dílek do mozaiky, kterou je Kathryn Janewayová.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Mozaika".

Předchozí VOY román (číslovaný):
#21: Dark Matters - Shadow of Heaven
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (nečíslovaný):
Day of Honor - #3: Her Klingon Soul

V síti Wikia

Náhodná Wiki