Fandom

encyklopedie Star Treku

Morfogenický virus

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Female Changling suffering from morphogenic virus.jpg

Zakladatelka postižená Morfogenickým virem.

Morphogenic virus, When it rains.jpg

Morfogenický virus.

Morfogenický virus je degenerativní choroba vytvořená lidmi ze Sekce 31 jako prostředek k útoku na Zakladatele Dominionu, aby ukončili hrozbu, kterou představují pro Kvadrant Alfa. Roku 2372 Sekce 31 tajně infikovala Oda, aby jej učinili přenašečem, protože si mysleli, že tento virus rozšíří mezí ostatní Měňavce.

Virus má individuální inkubační dobu. Poprvé se objevil počátkem roku 2375 u Zakladatelky. Odo zpočátku virus studoval. V této době jej kontaktoval klon Weyoun. Odo stále neměl ani ponětí o tom, že je přenašeč.

Aby Zakladatelé předešli náznaku slabosti, rozhodli se skrýt existenci viru před Cardasiany, zatímco měli tým Vortských lékařů, pracujících na léku dnem i nocí.

Ironií bylo, že to byl Federační lékař, kdo byl schopný virus léčit. Julian Bashir zjistil, že je za tento virus zodpovědná Sekce 31. Zajal agenta této organizace, Lutera Sloana, a dokázal vyrobit lék. Rada Federace se však rozhodla, že lék Zakladatelům neposkytne, neboť by se mohl stát mocnou pákou.

Lék se nakonec stal nástrojem k ukončení války s Dominionem. Po ústupu Dominionu na Cardassii I, se Odo spojil se Zakladatelkou a vyléčil ji. Ta poté poručila silám Dominionu vzdát se. Odo se vrátil do Velkého článku a tím všechny svého druhu vyléčil.

V síti Wikia

Náhodná Wiki