Fandom

encyklopedie Star Treku

Minefield

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse21 Share

Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)
"Minové pole"
"Minefield"
ENT, epizoda 2x3
Romulan mine.JPG
Scénář:
John Shiban
Režie:
James Contner
Prvně vysílána:
2. října 2002
Hvězdné datum:
neznámé (2152)

Minové pole je třetí epizoda druhé série série seriálu Star Trek: Enterprise.

Enterprise se nevědomky dostala do Romulanského minového pole. Je ochromena výbuchem jedné z nich a když Reed deaktivoval další, připíchla ho k trupu.

Děj epizodyEditovat

Enterprise narazila na planetu třídy Minshara, když se však přiblížila blíž, nečekaně jim nějaký výbuch rozerval kus pláště. T´Pol se podařilo zjistit, že se nacházejí v maskovaném minovém poli. Jedna mina se přichytila na trup, takže se Reed vydal ji zneškodnit a Travis zatím Enterprise kormidloval mimo minové pole.

Náhle se objevila loď neznámé konstrukce a volala je, avšak překladač jejich řeč nemohl rozluštit. Hoshi jim nemohla pomoci, protože byla zraněná výbuchem na začátku epizody. Reed zatím pokračoval opatrně v deaktivaci miny, avšak mina vysunula ještě jedno rameno a přichytila se tak ještě pevněji k trupu, ale Reedovi tím připíchla nohu. Hoshi pak z ošetřovny přeložila vzkaz neznámé lodě – jmenují se Romulané (znala je jen T´Pol , ale ani vulkánci s nimi ještě nenavázali oficiální styk) a Enterprise se má okamžitě stáhnout z oblasti. Miny se mají zbavit tak, že odhodí kus pláště, na kterém je přichycená. O tom už kapitán uvažoval, ale nemůže tam Reeda nechat. Takže se vydává mu pomoct a podle Reedových instrukcí minu téměř deaktivoval, ale ke konci se mina nějak ze záložní rozbušky zaktivovala a takhle ji zničit by trvalo velmi dlouho.

Nakonec nezbylo nic jiného, než kus pláště odhodit, ale kapitán to vylepšil tak, že Reeda zachránil: Po odhození Reeda odřezal, čímž se mina úplně zaktivovala, ale než vybuchla, přikryli se raketoplánovými poklopy. Enterprise je pak vtáhla do nákladového prostoru a warpem odletěla právě včas, protože Romulané už hodlali střílet.

Obsazení Editovat

Hlavní role Editovat

Předchozí epizoda:
Carbon Creek
Star Trek: Enterprise
2. sezóna
Následující epizoda:
Dead Stop
Tento článek je pahýl. Můžete Memory Alpha pomoct tím, že ho rozšíříte.

V síti Wikia

Náhodná Wiki