Fandom

encyklopedie Star Treku

Martin Madden

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Martin Madden vs.jpg

Komandér Martin Madden.

Martin Madden byl komandér Hvězdné flotily, který ve vystřižené scéně filmu Star Trek: Nemesis nastoupil v roce 2379 na post prvního důstojníka na lodi USS Enterprise-E. Postava byla pojmenována po Martym Maddenovi, dlouholetém příteli Johna Logana - scénaristy Nemesis.

Madden byl na Enterprise převelen z lodi USS Talos, což bylo nezbytné vzhledem k tomu, že první důstojník William Riker přijal s hodností kapitána i velení USS Titanu a druhý důstojník Dat, který by za normálních okolností Rikera nahradil, byl zabit během bitvy Enterprise se Scimitarem.

V této scéně Madden přichází na můstek právě ve chvíli, kdy Riker odchází. Ve snaze udělat na kapitána Picarda nejlepší první dojem požádá Madden Rikera o radu, čehož Riker "zneužije" a Maddenovi sdělí, že Picard je mírný a usedlý a dává přednost tomu, když jej posádka oslovuje familiárně "Jean-Lucu". Madden si tuto radu vezme k srdci, ovšem hned při první příležitosti, kdy jej při takovém chování Picard spraží pohledem, pozná, že si z něj Riker dělal srandu.

Martina Maddena hrál herec Steven Culp, který hrál též majora Hayese ve třetí sérii Star Trek: Enterprise.
Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)

V síti Wikia

Náhodná Wiki