Fandom

encyklopedie Star Treku

Marina Sirtis

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Articletype realworld.pngSKUTEČNÝ SVĚT
(ČLÁNEK PSANÝ Z PRODUKČNÍHO ÚHLU POHLEDU)
Marina Sirtis
Herečka: Marina Sirtis
Postava: Deanna Troi
Narozena: 29. březena 1955
Rodiště: London, Anglie
Deanna Troi

Marina Sirtis, britská herečka je fanouškům Star Treku nejznámější pro svou roli poradkyně Deanny Troi. Narodila se řeckým rodičům bydlícím v East Endu. Přesto, že její rodiče si nepřáli, aby se věnovala herectví, přihlásila se na Guildhall School of Music & Drama, kterou později také úspěšně dokončila.

Nedlouho po jejím absolvování se stala členem Worthing Repertory Theatre. Objevila se zde v mnoha klasických dramatech, včetně role Ofélie ze Shakespearova Hamleta. Později se snažila proniknout také do televizní branže. Zahrála si v několika úspěšných britských seriálech jako například Minder & Hazel a v televizním filmu One last chance. Zahrála si také dr. Svetlanu Markovovou v seriálu Stargate SG-1.

Marina Sirtis se však nejvíc zviditelnila hlavně rolí Deanny Troi v seriálu Star Trek: The Next Generation a dalších filmů ze světa Star Treku. Zahrála si v Star Trek: First Contact, Star Trek: Insurrection, Star Trek: Nemesis. Deanny Troi ztvárnila také v jednom díle Star trek: Enterprise (ENT: "These Are the Voyages...") a v několika dílech Star Trek: Voyager.

Zajímavostí je, že původně se však ucházela o roli Tashy Yarové, ale Gene Roddenberry se rozhodl, že se více hodí na roli poradkyně a vyměnil ji s Denise Crosby. Marina ovšem tvrdí, že s Deannou Troi má společnou pouze lásku k čokoládě, její neustálé milé a vstřícné chování s ní podle jejích slov nesdílí.

Externí odkazyEditovat

CSFD

Oficiální stránky (anglicky)

IMDb (anglicky)

V síti Wikia

Náhodná Wiki