Fandom

encyklopedie Star Treku

Losing the Peace

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Losing the Peace cover.jpg
Autor: William Leisner
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 2009
Stran: 384
Rok: 2381
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1439107866

Protože román "Losing the Peace" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Na poručíka Jasminderu Choudhutyovou, která vykonávala funkci šéfa bezpečnosti na USS Enterprise, se pousmálo štěstí. Přežila. Avšak její domovská planeta Deneva, po jednom z velkých borgských vpádů již neexistuje. Z jejího celého povrchu bylo vše vysáto. Každý, kdo se nestačil evakuovat, byl zabit. Planeta je naprosto neobyvatelná. Choudhutyová by se ráda dověděla, zdali se její rodina stačila zachránit nebo o všechny jednou provždy přišla?
Enterprise je jedinečná loď a Jasmindera Choudhutyová je jedinečný důstojník, avšak jejích osudy se znovu a znovu opakují v celé Galaxii. Stovky tisíc vysídlených osob hledají ve vesmíru místa, která by jim nabídla klid, bezpečí nebo alespoň, kde by bylo možno najít útěchu. Kapitánovi Jean-Lucu Picardovi bylo nařízeno provést vše pro záchranu a bude-li možné, najít všechny poztrácené ubožáky.
Poprvé po mnoha letech občané Federace poznávají nedostatek, nejistotu a strach. Krveprolití není ještě zapomenuto a Federace stojí před okrajem propasti. Kapitán Enterprise se ocitá v nezáviděníhodném postavení a zajímá se, zda je pravda, že ten kdo vyhraje válku, zřídka kdy zajistí pokoj a mír.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Ztracený mír".

Předchozí TNG román (z období po Nemesis):
Greater than the Sum
Romány
Pocket TNG
Volně navazuje na: Star Trek: Destiny
Následující TNG román (z období po Nemesis):
Zatím poslední
Předchozí román navazující na řadu Destiny:
Full Circle (VOY)
Následující román navazující na řadu Destiny:
Poslední

V síti Wikia

Náhodná Wiki