Fandom

encyklopedie Star Treku

Ledosian

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Barus ledosian.jpg

Dr. Barus, ledosianský muž (2377)

Reptile Communicator.png

Ledosianský znak

Ledosiané jsou relativně přátelská rasa z planety Ledos v kvadrantu Delta.

Před mnoha staletími navštívili Ledos mimozemšťané, známí jen jako druh 312. Zjistili, že většina planety je obydlena technologicky pokročilejšími Ledosiany, a jen malá část je obývána primitivními Ventuy, genetickými předky Ledosianů.

Mimozemšťané vystavěli energetickou bariéru kolem území Ventuů, aby je před Ledosiany ochránili. Ledosiané se staletí pokoušeli štítem proniknout, ale neúspěšně.

V roce 2377 navštívila Ledos loď USS Voyager. Sedmá z devíti se zde chtěla zúčastnit konference, což vedlo ke krátkému volnu pro celou posádku. Raketoplán Sedmé a Chakotaye však narazil na bariéru a oni se při nouzovém transportu ocitli uvnitř bariéry. Aby se dostali ven, byli nuceni deaktivovat bariéru zevnitř. Poté ale Sedmé došlo, že tím, že bariéru vypnuli, ohrozili tak přirozený život Ventuů. Ledosiané totiž okamžitě do oblasti začali posílat výzkumné týmy. Voyageru se podařilo bariéru opět aktivovat.

Ledosiané však měli možnost prozkoumat modifikace deflektoru, které Sedmá z devíti použila k vypnutí bariéry. Je možné, že se jim podaří postup okopírovat, a že v budoucnu sami bariéru vypnou. (VOY: Natural Law)

Design Ledosianského odznaku s mimozemským jednorožcem byl poprvé použit jako znak stanice Arkaria.

LedosianéEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki