Fandom

encyklopedie Star Treku

Last Full Measure

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Last Ful l Measure cover.jpg
Autor: Michael A. Martin a Andy Mangels
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket ENT
Vydáno: 2006
Stran: 352
Rok: 2153
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1416503587

Protože román "Last Full Measure" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

U Země se znenadání objevila, bez upozornění či výstrahy, Xindská zbraň a na dvou kontinentech usmrtila milióny pozemšťanů. Jedná se o první zbraň tohoto typu. Druhá, která je právě sestrojována, by mohla zničit celou planetu. Hvězdná flotila musí s těžkým srdcem změnit poslání jedné z vědeckých misí na misi s vojenským posláním, aby za této zoufalé situace zachránila Zemi a její obyvatelstvo.
Existuje pouze jediná dostatečně rychlá loď – hvězdná loď Enterprise. Avšak její posádka na to sama nestačí. Kapitán Jonathan Archer přijímá na palubu své lodi vojenskou přepadovou jednotku – v bojích ostřílené vojáky, kteří jsou známí pod označením MACO.
Hvězdná flotila a MACO jsou dvě rozdílné instituce, které nyní spojuje společný cíl. Mají však rozdílné přístupy, jak ho dosáhnout. Jedná se o střet filosofií, které se po staletí formovaly ve vojenské službě. Muži a ženy na palubě Enterprise nyní ví, že uspějí jen v případě, když budou spolupracovat. Jinak vše bude pokryto krví nevinných. Selhání není možné.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Rozhodující konfrontace".

Předchozí ENT román (původní):
Rosetta
Romány
Pocket ENT
Následující ENT román (původní):
The Good That Men Do

V síti Wikia

Náhodná Wiki