Fandom

encyklopedie Star Treku

Kushell

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Kushell1.jpg
Kushell (2365)
Pohlaví: Muž
Druh: Neznámý
Herec: Albert Stratton
Kushell patřil v prvé polovině šedesátých let 24. století mezi významné osobnosti planety Straleb. Měl syna Benzana, kterého vychovával jako svého nástupce.

V roce 2365 Kushell pronásledoval kapitána Thadia Okonu, kterého podezříval z krádeže jejich vzácného rodinného klenotu Thesie. V té době se Okona nacházel na palubě USS Enterprise-D, protože ta mu nabídla pomoc při opravě závady jeho lodí. Kushell požádal kapitána Picarda o jeho vydání, aby mohl být souzen za krádež. V případě nevydání hrozil válečným konfliktem. V téže době požádal o vydání Okony též Debin, který jej naopak podezříval ze zneuctění své dcery Yanar. Yanar totiž oznámila, že čeká dítě právě s kapitánem Okonou.

Po zdlouhavém vyjednávání na palubě Enterprise-D se nakonec přizná Benzan, že právě on je otcem očekávaného dítěte a že je do Yanar zamilován. Navíc předal klenot Thesie do úschovy Okonovi, protože jej chtěl dát Yanar jako svatební dar. I Yanar oznámila, že miluje Benzana. Oba otcové, Krushell a Debin, i přes mnohaleté vzájemné nepřátelství, se smířili a dětem povolili svatbu. Na závěr se mezi otci znovu rozpoutá spor o to, kde mladí lidé budou žít a kde bude vychováváno jejich dítě (TNG: The Outrageous Okona).

V síti Wikia

Náhodná Wiki