Fandom

encyklopedie Star Treku

Kahless (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Kahless novel.jpg
Autor: Michael Jan Friedman
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 1996 (vázaná)
1997 (brožovaná)
Stran: 320 (vázaná)
307 (brožovaná)
Rok: 2371
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671547798 (vázaná)
ISBN 0671008870 (brožovaná)

Protože román „Kahless“ nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

15000 let jej Klingoni uctívali jako svého prvního klingonského císaře, legendárního válečníka, který sjednotil jejich národ a naučil ho významu cti. Mýty a báje se šířily ve vzpomínkách na Kahlesse, avšak pravda o jeho neuvěřitelném životě zůstávala do současnosti záhadou.
Jako císař nyní vládne klon původního Kahlesse. Domnívá se, že zná o svém mocném předkovi vše, avšak objev prastarého svitku vzbudí kolem starověké legendy pochybnosti a vyvstává nebezpečí, že se Klingonská říše rozpadne. Tento nový císař, obklopený zradou a šeptanými zprávami o připravované revoltě, nemůže důvěřovat nikomu kromě kapitána Jean-Luca Picarda a poručíka Worfa z hvězdné lodi USS Enterprise.
Kahless riskuje vše a vzepře se krutovládci Molorovi. Z počátku je Kahlessovým přáním si uchovat pouze čest, ale časem je okolnostmi tlačen ke vzpouře proti vůdci, což ho zavede k většímu předurčení, než si sám mohl představit …
Minulost se střetává s přítomností, když pravdivý příběh historického Kahlesse podnítí boj o vládu nad celou Klingonskou říší. I kdyby se Worfovi a Picardovi podařilo zabránit občanské válce, je jisté, že odhalení obsažená ve svitku způsobí, že Klingonská říše - a zbytek Galaxie - už nikdy nebudou stejné.

Český překladEditovat

Není

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
Crossover
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
Day of Honor - #1: Ancient Blood

V síti Wikia

Náhodná Wiki