Fandom

encyklopedie Star Treku

K-7

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Vesmírná stanice K-7 se nachází nedaleko hranic Klingonské říše, 3,2 světelného roku od nejbližší klingonské základny.

V šedesátých letech třiadvacátého století byl jejím správcem pan Lurry. Roku 2268 byl na stanici uložen náklad kvadrožitovce, určený pro kolonizaci Shermanovy planety. Proto se na K-7 dostavil Nilz Baris, podsekretář odboru pro zemědělské záležitosti Spojené federace planet spolu se svým asistentem Arne Darvinem. Kolonizace Shermanovy planety, o níž se Federace dohadovala s Klingony byla choulostivou záležitostí, jako dohled byla tedy k základně vyslána i USS Enterprise kapitána Kirka. Současně ke stanici přiletěl klingonský IKS Gr'oth kapitána Kolotha. Zároveň s nimi - aniž to kdokoliv ze zúčastněných tušil - se z roku 2373 přenesl díky bajoranskému Orbu času i USS Defiant kapitána Siska. Tuto cestu časem zavinil Arne Darvin, který byl ve skutečnosti klingonským agentem, kterého Kirk odhalil a jehož se Klingoné po neúspěšné sabotáži zřekli. Dalším - a pro celou historii vlastně nejdůležitějším hostem na K-7 byl obchodník Cyrano Jones, který na stanici přinesl tribbly, neškodná, ale neuvěřitelně rychle se množící zvířátka, která zamořila nejen celou stanici K-7, ale i USS Enterprise a později také Deep Space 9.

TOS: The Trouble with Tribbles

DS9: Trials and Tribble-ations

Tento článek je pahýl. Můžete Memory Alpha pomoct tím, že ho rozšíříte.

V síti Wikia

Náhodná Wiki