Fandom

encyklopedie Star Treku

Inception

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Inception cover.jpg
Autor: S.D. Perry a Britta Dennison
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TOS
Vydáno: 2010
Stran: 320
Rok: neznámý
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0743482506

Protože román "Inception" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Potřeba najít cestu k přeměně nehostinných planet na prosperující, nutí každého člověka dostat se za hranice poznaného vesmíru. Mladá bioložka Carol Marcusová vytvořila projekt, o kterém je přesvědčena, že může přetvářet planety. Sestavuje tým mladých oddaných vědců, kteří věří tomu, co dělá: Transformovat Federaci tak, že bude vymýcen hlad a kde každý svět může být změněn v ráj. James Kirk s mladými důstojníky Hvězdné flotily a se svojí láskou sdílí víru, že všechny ideje jsou dosažitelné, že každý člověk může podrobovat vesmír ne silou, ale vědeckým poznáním.
Mladá bioložka Leila Kalomiová hledá nové uplatnění. Poté, co zaslechla o projektu Marcusové, se uchází o zařazení. Zjišťuje, že touha Caroly je nakažlivá. Náhodné setkání s vědeckým důstojníkem z Enterprise, Spokem, ji přesvědčí o zapojení se do projektu: Počátek.
Čtyři lidé se snaží najít rovnováhu mezi kariérou a osobním životem. Snaží se o správnou volbu nejen pro sebe, ale pro zdokonalení celého lidstva. Rozhodnutí, která učiní, přepíší dějiny Federace a navždy změní názor, jak má člověk zkoumat vesmír.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Počátek".

V síti Wikia

Náhodná Wiki