Fandom

encyklopedie Star Treku

Gods of Night

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Gods of Night cover.jpg
Autor: David Mack
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Star Trek: Destiny #1
Vydáno: 2008
Stran: 400
Rok: únor 2381
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1416551719

Protože román "Gods of Night" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Upoutávka

Pět let po válce s Dominionem a více než rok po vzestupu a opětném pádu se Prétor Shinzon vrací do Galaxie a chce Federaci způsobit největší pohromu - nic menšího než její celkové vyhlazení.
Jinde, hluboko v kvadrantu Gama, se podaří osvětlit pradávné tajemství. Jedna z prvních pozemských generací hvězdných lodí je po staletí považována za ztracenou. Nyní je nalezena prázdná na zpustošené planetě. Její objev, tak daleko od domova, vyvolává znepokojivé otázky. A odpovědi připomínají boj o přežití, při kterém byli kdysi kapitán a jeho posádka testováni z meze své humanity.
Z děsivého tepelného ničení se rodí strašná apokalypsa, která prostupuje časem i prostorem, odhaluje minulost, vymezuje budoucnost – a předvádí třem kapitánům – Jean-Lucu Picardovi z USS Enterprise, Williamu Rikerovi z USS Titan a Ezri Daxové z USS Aventine – že před osudem se nedá vždy uniknout.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Noční bohové".

Předchozí román:
První
Romány
Star Trek: Destiny
Následující román:
#2: Mere Mortals

V síti Wikia

Náhodná Wiki