Fandom

encyklopedie Star Treku

Full Circle

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Full Circle cover.jpg
Autor: Kirsten Beyer
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
Vydáno: 2009
Stran: 576
Rok: 2378 - 2381
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 1416594965

Protože román "Full Circle" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Když byl USS Voyager vyslán na naléhavou misi k planetě Kerovi, musí si kapitán Chakotay a jeho první důstojník - komandér Tom Paris - zvolit mezi jim udělenými rozkazy a záchranou životů dvou z jejich nejdražších. B'Elanna Torresová a její dcera – Miral jsou pohřešovány po brutálním útoku na klingonské území Boreth. S pomocí jejich bývalého kapitána - admirála Kathryny Janewayové - stejně jako mnoha starých přátel a nových spojenců - posádka Voyageru musí rozluštit prastarou záhadu, nacházející se mezi dvěma navzájem válčícími sektami, které bojují za duše Klingonů ... zatímco život Miral visí na vlásku.
Ale tyto události a jejich následky jsou pouze předehrou k ještě temnějším dnům. Když je Voyager vtažen do zoufalého boje, aby zabránil vyhlazení Federace, přeživší jsou vyčerpáni, a vztahy, které byly navázány v kvadrantu Delta, musí projít zatěžkávací zkouškou, kterou si nikdo neumí představit. Ačkoliv osud jim zasadil zdrcující rány, musí se posádka Voyageru postavit čelem ke své budoucnosti ... a začít nebezpečnou cestu, ve které se kolo osudu otočí o 360 stupňů.

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Kruh".

Předchozí VOY román (nečíslovaný):
Distant Shores
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (nečíslovaný):
Unworthy

V síti Wikia

Náhodná Wiki