Fandom

encyklopedie Star Treku

Forra Gegen

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Forra Gegen v roce 2373
Jméno: Forra Gegen
Pohlaví: Muž
Druh: Voth
Rodina: dcera Frola
Herec: Henry Woronicz

Profesor Forra Gegen byl vothský molekulární paleontolog, a člen Kruhu archeologie, který podporoval Teorii o vzdáleném původu. Tato teorie říká, že se votský druh vyvinul na vzdálené planetě, a do Delta kvadrantu doputoval. Vothská vláda však Teorii o Vzdáleném původu neakceptovala, protože věřili, že se Vothové vyvinuli v Delta kvadrantu jako první rasa.

Gegen zasvětil většinu života hledáním důkazů, které by jeho teorii podpořili. To se mu povedlo na planetě Hanon IV, kde nalezl pozůstatky člena posádky Hogana z USS Voyageru. Zjistil, že Vothové a Lidé mají 47 stejných genetických znaků, a tudíž musí být příbuznými druhy. Začal tedy spolu se svým asistentem Tova Veerem hledat Voyager. Když je našli, zamaskovaní se přenesli na palubu a zkoumali chování posádky. Podcenili však technologii Hvězdné flotily, a byli objeveni. Tova Veer byl zraněn phaserem, a uvízl na Voyageru, ale Gegen uprchl pomocí transportéru a vzal si sebou Chakotaye. Chakotay poté Gegenovi pomohl najít více důkazů, že Vothové se vyvinuli s pozemských Hadrosaurů, a před tím, než na Zemi došlo k hromadnému vymírání druhů, planetu opustili. Gegen poté vzal Chakotaye na vothskou městskou loď, aby zveřejnil své důkazy.

Ministerstvo Starších však nemělo zájem vidět jeho důkazy, a obvinili ho z Hereze proti Doktríně. Ministryně Odala požadovala, aby Gegen svou teorii veřejně odvolal, nebo bude Voyager zničen a jeho posádka bude i s Gegenem zavřena do vězeňské kolonie. Gegen poté své tvrzení odvolal, a byl přeložen k jinému druhu výzkumu, metalurgické analýze. Gegen později dostal od Chakotaye dárek v podobě malého glóbu planety Země.

Forra Gegen měl dceru jménem Frola. (VOY: Distant Origin)

  • Slovo Gegen znamená v němčině "proti". Buďto je to ironická shoda okolností, nebo zajímavý výběr autora předlohy této epizody, protože profesor Gegen byl vlastně proti Doktríně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki