Fandom

encyklopedie Star Treku

Engines of Destiny

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Enginesofdestiny.jpg
Autor: Gene DeWeese
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG
Vydáno: 2005
Stran: 352
Roky: 2293, 2369
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671037021

Protože román "Engines of Destiny" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Po smrti Jamese T. Kirka na USS Enterprise NCC-1701-B se rozhodne Montgomery Scott opustit Hvězdnou flotilu. Tajemná žena Guinan, se kterou se Scotty setká, jej přiměje k letu s USS Jenolan – která havaruje na Dysonově sféře. Scott přežije pouze díky tomu, že se nechá ukrýt do přenosového paprsku …
O sedmdesát pět let později je oživen na palubě lodi USS Enterprise-D – na které Guinan slouží jako barmanka. Ale osud si ještě vše nevyřídil ani se Scottym ani s Guinan. Inženýr zosnuje smělý plán – cestu v čase a zachrání Jima Kirka v okamžiku před jeho rozptýlením v Nexusu a přenese ho zpět do dvacátého čtvrtého století, aniž by porušil časovou linii.
Plán Scottymu nevyšel tak, jak si představoval, přestože Kirk se zachránil. Slavný kapitán a inženýr, stejně jako kapitán Picard, Guinan a posádka Enterprise-D jsou lapeni pozměněnou minulostí, ve které neexistuje Federace ani lidstvo. Sarek z Vulkánu vede ubohou mnohodruhovou chátru do předem prohrané bitvy s Borgy, kteří se vyrojili v kvadrantu Alfa a asimilovali Zem.
Elitní člen Hvězdné flotily musí nalézt cestu k obnovení časové linie a to dříve než Galaxie bude ovládána …

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Osudové motory".

Předchozí TNG román (nečíslovaný):
The Genesis Wave - Genesis Force
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (nečíslovaný):
The Lost Era - The Buried Age

V síti Wikia

Náhodná Wiki