Fandom

encyklopedie Star Treku

Endgame (román)

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Endgame novel.jpg
Autor: Diane Carey
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket VOY
Vydáno: 2001
Stran: 231
Rok: 2378
Hvězdné datum: 54968.4
Identifikátor: ISBN 0743442164

Protože román "Endgame" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Po sedm bouřlivých let prozkoumávala USS Voyager kvadrant Delta a na své vytrvalé cestě zpět do bezpečí prostoru Federace se setkávala se zvláštními cizími civilizacemi a podivnými časoprostorovými anomáliemi. Kapitán Kathryn Janewayová se svojí hrdinnou posádkou čelila snad všem možným strašlivým nebezpečím a nepřátelkým formám života – včetně Kazonů, Borgů a Q a nikdy neztratila ze zřetele svůj konečný cíl: domov. Nyní se epická cesta Voyageru konečně blíží svému konci...
Povede se kapitánu Janewayové dovést svou zbloudilou hvězdnou loď po tolika nebezpečných a podivuhodných dobrodružstvích zpět do kvadrantu Alfa? A co se stane s její posádkou? Budou Chakotay, B'Elanna Torresová a ostatní bývalí makističtí bojovníci za svobodu čelit dlouho odkládané spravedlnosti za své zločiny proti Federaci? A je v Hvězdné flotile místo pro jedinečného samostatného Borga známého jako Sedmá z devíti?
Po odhalení posledního osudu Voyageru je jisté jen jediné - už nic nikdy nebude jako dřív...

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

Předchozí VOY román (nepůvodní):
Equinox
Romány
Pocket VOY
Následující VOY román (číslovaný):
#1: Caretaker

V síti Wikia

Náhodná Wiki