Fandom

encyklopedie Star Treku

Diplomatic Implausibility

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Diplomatic Implausibility cover imag.jpg
Autor: Keith R.A. DeCandido
Nakladatel: Pocket Books
Románová řada: Pocket TNG #61
Vydáno: poprvé 2001
Stran: 272
Rok: 2376
Hvězdné datum: neznámé
Identifikátor: ISBN 0671785540
ISBN 0743419502 (2001)

Protože román "Diplomatic Implausibility" nepatří mezi kánon Star Treku, jsou na této stránce zvýrazněny pouze pojmy, které jsou kanonické.

Stručný obsahEditovat

Z přebalu knihy

Před 200 lety - Rozpínající se Klingonská říše objevila zmrzlý svět bohatý na ložiska minerálu spalinu. Planetu pojmenovali taD – klingonsky "zmrzlý" – a její obyvatelstvo nazvali jeghpu'wI' - "porobeni".
Před čtyřmi lety - Klingonská říše vpadla do Cardassie, porušila Khitomerskou smlouvu a způsobila roztržku s Federací. Na taD bylo vyčerpané klingonské vojsko malým pučem svrženo a vítězní povstalci roztržky využili, aby Federaci zažádali o formální uznání.
Nyní - Klingoni se vrátili na taD a znovu nad ní získali kontrolu. Neústupní povstalci však trvají na tom, že byli uznáni Federací. Je třeba najít řešení této diplomatické slepé uličky a je to úkol, který připadne novému vyslanci Federace v Klingonské říši – Worfovi.
Worf sám sebe vidí jako válečníka, ne jako vyjednávače, ale Federace s ním nesouhlasí. Teď musí klingonský válečník - kvůli Federaci i kvůli Klingonské říši - docílit křehkého míru v situaci zralé pro válku!

Český překladEditovat

Není

ZajímavostiEditovat

  • Česky by se mohl román jmenovat "Diplomatická nepřijatelnost".

Předchozí TNG román (číslovaný):
#60: Tooth and Claw
Romány
Pocket TNG
Následující TNG román (číslovaný):
#62: Maximum Warp - Dead Zone

V síti Wikia

Náhodná Wiki