Fandom

encyklopedie Star Treku

Debin

1 732stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Debin1.jpg
Debin (2365)
Pohlaví: Muž
Druh: Neznámý
Herec: Douglas Rowe
Debin byl v 60. letech 24. století vedoucí osobností panety Altec. Měl dceru Yanar.

V roce 2365 Debin pronásledoval kapitána Thadia Okonu, protože ho podezříval, že zneuctil jeho dceru. Protože Okona v té době využil nabídky na opravu své porouchané lodi Erstwhile, pobýval na USS Enterprise-D. Když Debin zjistil, že Okona se nachází na palubě Enterprise, chtěl ji vojensky obsadit, protože podle něj měla na palubě těžkého zločince. Vyhrožoval i použitím zbraní.

Mezitím se ukázalo že Thadia Okonu pronásledoval i Kushell, významný obyvatel planety Straleb. Ten jej podezříval z krádeže vzácného klenotu Thesie.

S pomocí kapitána Jean-Luca Picarda se prokázalo, že Okona dělal pouze prostředníka mezi Yanar a Benzanem, synem Kushella. Oba dva se měli rádi a chtěli se i přes odpor obou otců vzít. Právě Benzan byl otcem očekávaného dítěte a klenot Thesie měl být svatební dar pro Yanar. Nakonec otcové souhlasili se sňatkem svých dětí, avšak opět se rozpoutal spor, na které planetě bude vychováván jejích potomek (TNG: The Outrageous Okona).

V síti Wikia

Náhodná Wiki